پاورپوینت تحلیل و بررسی سایه بان در معماری
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت تحلیل و بررسی سایه بان در معماری


مقدمه:

اولين نمونه هاى سایبان با اهداف صرفاً كاربردى و تنها به جهت پوشاندن پنجره و سد نور شديد آفتاب مورد استفاده قرار مى گرفتند. اين سایبان ها اغلب از پارچه هاى نيمه شفاف دوخته مى شدند .
این نمونه ها براى حفاظت از پرده هاى گران قيمت اصلى در برابر نور شديد آفتاب و جلوگيرى از رنگ پريدگى آنها بين پرده اصلى و پنجره نصب مى شدند. اگرچه دنبال كردن تاريخچه دقيق تغييرات و تكامل سایبان ها كارى مشكل است اما شواهد به جا مانده حاكى از وجود دو نوع سایبان متفاوت در قرن هفدهم است.
يكى به شكل پرده اى ساده كه با دو بند در بالا جمع شده و به صورت والانى در بالاى پنجره قرار مى گرفت و ديگرى يك پارچه چهارگوش ساده و هم اندازه با ابعاد پنجره كه به تخته هاى چوبى متصل شده و در فرورفتگى قاب پنجره نصب مى شد.

پیشنمایش فایل پاورپوینت:

تصویر

بخش مشخصاتحجم فایل : 4.51مگابایتفرمت فایل : zip (پاورپوینت)تعداد اسلاید ها: 68 اسلایدمنبع :معمآرک
رمز عبور : نداردپشتیبانی:
شماره تماس:09147582237
ایمیل : ESMAEEL.S.AREF@GMAIL.COMبخش آموزشبرای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نماییددرخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نماییدبسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده استبرای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید

خرید و دانلود  پاورپوینت تحلیل و بررسی سایه بان در معماری






:: برچسب‌ها: پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی , سایه بان در معماری , نقش سایه بان در معماری , مطالعات آماده در مورد سایه بان , تحلیل وبررسی سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: